16 Haziran 2014 Pazartesi

Puantiyeli Vintage Elbisem

 Yeni bir haftadan merhabalar ,
 Uzun zamandır bloguma giremedim. Oldukça yoğun bir kaç ay geçirdim. Bir taraftan çini çalışmaları, diğer taraftan dikiş, kumaş boyama, sergi vs blogu biraz boşladım açıkçası. Boş durmadım, ürettim bu esnada. Sırasıyla ürünlerimi ve fikirlerimi bloğumdan paylaşacağım.
 Bugün ipek saten, puantiyeli bir kumaştan dikmiş olduğum bedene oturan, belden büzgülü vintage elbisemi paylaşmak istiyorum. Umarım beğenirsiniz.





Elbisenin ön kısmı kayık yaka, sırtı "V" kesimdir. Gizli fermuarı yandadır. Kumaş ince ve narin bir kumaş olduğu için altına kırık beyaz ipek saten astar uyguladım. Çift kat kumaşla çalıştım. Yaka ve kol kenarlarına ipek tela uyguladım. Telayı alt katta ki kumaşa yani astara uyguladım ki dışardan gözükmesin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder